Tato stránka používá cookies. Můžete změnit nastavení ve svém prohlížeči. Přečtěte si více o naší Cookie Policy.
X
 
PRO MOBIL
PRO MOBIL
KLASICKY
KLASICKY


InfoTech

Ultimate Ears vdechuje hudbě život

Nová celosvětová kampaň na podporu značky oslavuje transformativní sílu hudby a současně oznamuje uvedení nové limitované edice reproduktorů

Společnost Ultimate Ears spustila novou celosvětovou kampaň s názvem „Bring Music To Life“ („Vdechněte hudbě život“), která oslavuje transformativní sílu hudby. Ve spolupráci s mezinárodně uznávaným graffiti duem Bicicleta Sem Freio tato kampaň propojuje hudbu a výtvarné umění s cílem představit přednosti technologií, bezdrátových Bluetooth reproduktorů: mohutný zvuk vyzařující do všech 360 stupňů, skutečnou odolnost proti vodě a to, že jsou prakticky nezničitelné. Umělci z dua Bicicleta Sem Freio zdůrazňují životaplnost všech inovativních vlastností a funkcí na třech originálních ilustracích, kde se objevuje bubnující chobotnice v proužkovaném saku, monstrum v rudých vlnách a boxující panter.

Ultimate Ears

Celosvětová kampaň startuje v podobě tří videoklipů a digitální reklamy s uměleckými díly od dua Bicicleta Sem Freio, poté bude následovat postupné představování nového loga a obalů, které budou šetrnější k životnímu prostředí.

Nová limitovaná edice: Second Street Collection

Již od roku 2013 společnost Ultimate Ears spolupracuje s výtvarnými umělci a hudebníky s úmyslem vdechovat hudbě život a uvádí limitované edice svých reproduktorů. Naše nejnovější limitovaná edice má název „Second Street Collection“ a představí se v ní více než 50 designových prací od kreativních osobností, jako je například držitel ocenění GRAMMY Award a producent elektronické taneční hudby Skrillex, soudobá sochařka Jen Stark, která pracuje s vrstvami papíru, a legendární pouliční umělec Kenny Scharf, a spousta dalších děl v rámci této limitované edice inspirovaných trendy v hudbě, výtvarném umění a designu.

Limitovaná edice Second Street Collection bude odstartována na celém světě s osmi novými vzory a barevnými paletami, které „obléknou“ reproduktory Ultimate Ears BOOM 2 a Ultimate Ears MEGABOOM.

Vzory „Cityscape“ a „Urban Zebra“ představí odvážnou geometrii a příkré grafické obrazce v neutrálních tónech inspirovaných monolitickými konstrukcemi a strukturami v městském prostředí. „After Hours“ a „Marina“ ztělesňují klasickou paletu rudých a modrých odstínů dotažených do elektrizující intenzity. Pro vzory „Midnight Garden“, „Stone“, „Cashmere“ a „Lilac“ jsou charakteristické měkké, hřejivé a matně světélkující tóny inspirované zamženým jarním světlem.

Cena a dostupnost

Limitovaná edice „Second Street Collection“ od Ultimate Ears bude k dostání počátkem léta za doporučené maloobchodní ceny 4 799 Kč za BOOM 2 a 7 110 Kč za reproduktor MEGABOOM. Vzory a dostupné barvy budou v různých zemích různé.

autor Radek Kubeš


Mobilní verze našich dalších titulů

 
 
Nahoru
 
Nahoru
 
© IDG Czech Republic, a.s.
 
TOPlist
*